دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

  • ۰
  • ۰

میلاد بابایی رو اعصاب هم

میلاد بابایی رو اعصاب هم

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای میلاد بابایی به نام رو اعصاب هم با لینک مستقیم از سایت پارسی صدا

 

متن میلاد بابایی



میلاد بابایی رو اعصاب هم
ببین بعد تو بازم به خودمم میبازم با هیشکی نمیسازم میشه بگی نرو
خیلی چیزارو خودم یاد تو دادم اما یاد تو با من اهل سازش نبود
حتی به عکسات که نگاه میکردم تو عکسات نگاهت منو یادش نبود
خیلی چیزارو خودم یاد تو دادم اما یاد تو با من اهل سازش نبود
حتی به عکسات که نگاه می کردم تو عکسات نگاهت منو یادش نبود
تو عکسات نگاهت منو یادش نبود
بی حوصله ام بفهم یکم که دست کم هنوز به یادتم
رو اعصاب هم میزنیم قدم نیست ولی اصن عین خیالتم
که من بعد تو باید خیره شم به ساعت که یه روزی شاید بهم بگی نرو
که من بعد تو بازم به خودمم میبازم با هیشکی نمیسازم میشه بگی نرو
خیلی چیزارو خودم یاد تو دادم اما یاد تو با من اهل سازش نبود
حتی به عکسات که نگاه میکردم تو عکسات نگاهت منو یادش نبود
خیلی چیزارو خودم یاد تو دادم اما یاد تو با من اهل سازش نبود
حتی به عکسات که نگاه می کردم تو عکسات نگاهت منو یادش نبود
تو عکسات نگاهت منو یادش نبود

دانلود آهنگ رو اعصاب هم

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 320

  • ۹۶/۰۳/۳۰
  • Ehsan Amirian

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی